Pages

Keberkatan Ramadhan terasa

ASSALAMUALAIKUM

Hari ni terusik Jiwaku mendengar alunan Yasin ketika lakukan solat terawih..
Secara tiba-tiba terfikir. Adakah ini bacaan Yasin terakhir yang akan ku dengar nanti..? Adakah Allah terima segala kebaikanku nanti..? Kesemuanya berlegar di fikiranku.. Aku memejam mata.. Melihat rumah Allah.. Sampaikah aku ke rumahnya.. meluahkan dosa yang aku lakukan. dan cuba memberi kekuatan untuk mengelakkan lagi segala dosa yang jelek itu?

Makin bergetar rasa lutut. Malu pun ada.. banyak sangat dosa lakukan.. Sedar melakukannya tapi masih tidak dapat hentikan. Kekuatan.. Ya Iman tidak teguh.. Teguh seperti tiang..

Lepas tu.. Aku amat tersentuh lagi.. terasa rindu di dalam hati.. melihat FORTE GIRL.. bersenda tawa.. riang sangat.. Sesi Suap menyuap pun ada... Aku cuba mengingati hari ini. Sampai memoriku terpadam atas kebenaranNya... Suka sangat masing2 main peranan.. Saper kater budak FORTE tak gabung.. Saper kater budak FORTE tak UNITE!! Saper kater kita berubah.. tak de maknanya! ok aper.. sume happy...!! 


Hari yang amat gembira dalam hidupku.. Pagi semalam aku melangkah di legar ruang Gym.. sayu ku melihat kayu2 di tepi. dulu selalu panjat.. amek gambar kat situ. Besttt sangat..

Alamak.. Touching plak..