Pages

Suara.. DENGARKANLAH AKU

Assalamualaikum..  

Alhamdulillah sampai gak dekat tempat tujuan den hari AHAD yang lepas. DAH SAMPAI IB!!! YEAY!.. Tapi x beshnyer ro0mate aku xder. dier still  lagik mud holiday lgik.. Ado0oi sabo je r.. Pergilah berehat lgik.. huaaah! sodih pown ado.. sumer dah ader ro0omate, aku sorg jer xder.. takut pown ader gak yang sebenarnya.. hihihi. Ni hah ro0mate den yg dirindui (org yg sanggup tggalkan aku sorg..)  Tapi nak wat mcm mner.. terpaksalah memahami situasi dia.

Yg tgh tuh Ro0mate aku. Tepi tu tuan punyer blog
bcer diam2 tapi tak diam2 (ado0oi.)

CLassMate (FORTE)


Hmm Sodey eh tak terkiro..Dah r hari ni sikit jer orang kat kelas. Sumer ader kejer. Ada yg jdik AJK pendaftaran r, Ada yg jdi Penjual r, Pengurusan Asrama r. Haish.. Banyak to0ol!  Aktif tau yg sbnrnya klas kitorg nih walaupun nmpk mcm x aktif. Hmm Pagi2 laie dah dpt lecturer yg garang. Huissh takot siot. Tapi nak wat macam maner. REDAH je r...

                         
Pagi ni tetiber Sore aku hilang ntah pergi mana gaknyer. pegi merayap kat Mid kowt.. Rindu Mid agaknyer.. Hahaha. Sampai sore lansung xder. Nk ckp pown ponat. sbb sore hilang ke mana.. 
SUARA... DENGARKANLAH AKU.. Sebab 'kau' sorang jer dapat dengar suara aku.. (melalut lagik). Hmm ado r sbbnyer agak eh.. nak bagik aku diam kejap.. Supaya mulut aku x pok pek pok pek.. 
                      Petang ni r paling parah. Ado0i makin hilang sore aku. Hmm. ok lah misi nak cari suara aku yang hilang nih.. Daaaa! 

(Sila beri perhatian! Sesiapa menjumpai suara Ielah. Sila Buzz di mana jua anda berada. Sekian Terima Kasih)

P/S:

  • Pergi minum air 2 LITER sehari n minum air asam jawa or buah kembang semangkuk  (aku pown tak tahu mcm mner buah tuh) 
  • Orang memerlukan dua tahun untuk berbicara, tetapi limapuluh tahun untuk belajar tutup mulut. (Ernest Hemingway)